14 februari 2007

Om ingen ser att du är mobbad gör det inget... Eller?

Jaha, jaha. Goofy var en stjärna idag! Så fin. Alldeles glad.

Prov på kristendom idag, lite ironiskt, men det gick inte så bra. Så typiskt att i princip strunta i att plugga för jag tror att jag kan typ allt som skulle kunna komma på ett religion A prov men vissa skumma saker kom det på provet. Jaja..

Iadg var världens bästa Johan och föreläste på min skola. Världen är verkligen sjukt liten. Jag menar att han kommer till min skola av alla skolor helt randoom. Kände mig lite utpekad dock, haha. Men föreläsningen var bra och musikvideon får jag fortfarande rysningar av.

Date med Bea så här på alla hjärtans dag. Egentligen tycker jag inte alls om alla hjärtans dag. Eller det är väl en söt dag som jag säkert skulle fira om jag hade pojkvän men det känns verkligen konversiellt. Man ska väl visa sin kärlek alla dagar? Jag har iof blivit ännu mer motstånadare för att våran skola är så otroligt knäpp. De tog bort rosorna för att det var mobbing att vissa fick rosor och andra inte. Bra tyckte jag, jag menar om det är viktigt är det ju bara att gå ner till blomsterhandeln. Då kommer ledningen med det fina förslaget att alla ska få en ros var av dem, jaa det var ju också gulligt. Sen visar det sig att det ska vara lappar på rosorna istället eller ja, en vikt A4 på varje ros och så kan man betala 5 kr för att få skriva en hälsning på den. HALLÅ, DET ÄR PRECIS SAMMA SAK!!! Nej, tydligen inte för det är iaf ingen som ser. Så typiskt SHHL, om ingen ser att du är mobbad så gör det inget eller? Kul när de delar ut rosorna och alla sitter och kollar på varandras och ditt kort är helt tomt. Nä, fy och usch. Jag blev väldigt neggig till allt detta. Nej, då blev jag så mycket gladare för att jag fick ett brev idag! Ett riktigt brev med kort och en teckning till! Tack Karro, du gjorde min dag! och så fick jag söta lappar på dörren, utan att någon tjänade pengar på det eller att någon blev ledsen. Nu har jag fått avreagera mig. Tack och hej.

Inga kommentarer: