12 februari 2007

I'm going to die...

Jag trodde att det var min väckarklocka som ringde, men när jag såg att klockan bara var 03.13 insåg jag att det var brandlarmet. Tänkte först strunta i det och sova vidare men insåg att det lät för högt och att de förmodligen skulle leta efter mig. Gick upp, gick på toa, klädde på mig massa kläder och var allmänt seg när jag insåg att det inte var någon övning och att det var lite konstigt att larmet går klockan 03.13, inte någon som bakar nu precis. Då blev jag helt stressad, såg typ inget eftersom jag ade somnat med linserna och var helt trött. Jag trodde att de brann och att jag skulle dö. Fick stå därute en halvtimme eftersom vi var tvungna att vänta på brandkåren.

Nu har vi fått reda på att det var en äcklig tallåsare som rökte på rummet, IDIOT!!! Så nu sitter jag och Aurora här, som förövrigt bittert trodde att hela Björka skulle brinna ner. Vi sitter här och är bittra och trötta och myser! Aurora är bra!

Inga kommentarer: