19 februari 2007

Body lotion - mandarin.

Ibland bara blir man sjukt sugen på något eller liksom förnimmer en doft av något. Satt på filosofin för några veckor sen och bara sådär fick jag ett sjukt sug efter pannkakor, man liksom nästan känner smaken. Då vandrade jag till mitt elevhem och gjorde pannkakor. Förra veckan fick jag ett sjukt ryck efter prinskorv när jag såg en bild då jag och Mahry åt det. Nu fick jag värsta saknaden efter min förra body lotion... Jag kände doften i luften och började sakna den. Den luktade mandarin och var sjukt bra. Jag älskar saker som luktar eller smakar mandarin. Inte citrus, inte apelsin eller citron. Det ska vara mandarin. Det var dock en present från USA så jag får nog släppa det... Well well. Plugg nu så inte Britt lackar imorrn.

Har just haft en brottningsmatch med Emelie och Tove, ni är sjuka i huvudet båda två. Om en vecka är vi på Tenneriffa! Kärlek.

Inga kommentarer: