18 februari 2007

Känn ingen oro...

Igår var det Stiftungdomsmässa med sama tema som helgen, känn ingen oro. Otroligt fint. Fika på te & tro som också var mys och sen myskväll hos mig som var hur mysig som helst:) Laga mat och köpa glass mitt i natten. Oemotståndligt! Kom i säng typ 4 och jag vet inte om jag tänker för mycket eller om jag bara inte har något liv men när jag precis lagt mig i sängen så kommer jag på det som jag höll på att berätta för Ludvig tidigare men som jag glömde bort och då sa jag: Haha, jag kommer säkert komma på det inatt och få tvångstankar om att ringa dig och berätta. Men det fick räcka med ett sms.

För de som inte vet vad en krambjörn är och känner sig träffade kommer en bild här:


Idag har jag gjort album med Maria. Limmet tog dock slut och jag fick lite kramp i limmararmen men men. Albumet blir kanske klart tills jag är 25 eller så.

Inga kommentarer: