20 februari 2007

JÄTTESJUK!!!

Idag är jag sjuk och sinnesjukt förvirrad. Har typ aldrig känt mig så förvirrad. Då är det illa. Vaknade vid 5 och var helt borta, feber och illamående, skakig. Stängde av alla element tog en ipren och tänkte att jag måste sjukanmäla mig imorrn. Husfar kommer in vid halvåtta och säger typ: Haallå! Är du vaken? Jag trodde att husfar kom med posten och blev sur och utbrast att jag var sjukanmäld. Nej det är du inte säger husfar. JOOO! utbrister jag. Varpå husfar säger: Vad är det för fel? Jag är JÄTTESJUK!!! Säger jag då. Inte att jag har feber eller ont i magen eller så utan bara att jag är JÄTTESJUK.
Jag typ drömde eller tänkte att jag var sjukanmäld eftersom jag varit uppe och vandrat imorse så jag trodde att husfar bara kom med posten och blev lite sur för att han väckte mig. Han trodde nog att jag var psykiskt störd men han lät mig vara iaf. Jag var ju faktiskt JÄTTESJUK. HUSFAR BURT ÄR SKÖN!!!

Inga kommentarer: