11 januari 2009

Wiie!

Gårdagen var galet rolig. Dansade med Carro från typ elva tills klockan blev tre. Crazy! Kom hem och däckade hos Carro vid halv fyra tiden och då ber Carro hennes mamma att väcka oss ganska tidigt för att de skulle till Ikea. Vid tjugo över fem kommer Carros mamma inrusande och frågar varför ytterdörren står och slår. Jag tror först att hon är inne för att väcka oss och tänker att klockan kan bara inte vara gå upp-dags. Vi hade alltså kommit hem och inte lyckats stänga dörren efter oss, bra där! Anne var nog lite rädd att det var inbrott eller något men det var bara Carro och Elsa som var lite förvirrade vid hemgång. Jag var dock nykter så jag fattar inte hur jag kunde vara så förvirrad. Jaja. slutet gott, allting gott!



Mmm, gott!


Jag och Carro sjunger!

Taggad trio!

Dansant gäng!

Inga kommentarer: