14 januari 2009

Ikea, outlet, körelektion m.m.

Idag har jag och Carro som ett äkta par varit på Ikea och traskat runt! Mitt mål var att köpa CD-fodral och en flyttlåda. Carro skulle tydligen inte ha någonting men vi var på outletten också så det var inte så olönt att åka dit. På Ikea sålde de så klart bara flyttkartonger i storpack och jag ska ju inte flytta, bara stuva undan lite saker så jag behöver liksom inte 10 st flyttkartonger, men Carros mamma sa att jag kunde få en av dme så det ordnade sig! Självklart kunde jag inte gå tomhänt från Ikea så det blev CD-fodral, påslakan och doftljus! Outlettten kändes nästan som en spölstad. Det är liksom som en liten by av affärer och helt lugnt, knappt en människa, där traskade vi runt en stund. Hittade Björn Borg-trosor till finemang-pris! Bra bra!

På em har jag även hunnit körlektion och fika med Marre-smarre!

Måste också berätta att jag kanske har världens gulligaste mamma! När jag kom hem igår hade jag fått en namnsdags-present med en Thomas Sabo-länk med en fyrklöver för min mamma tyckte att jag behövde lite mera tur. Hon är verkligen snäll. Hon hade och köpt en knapp på Design Torget med texten "Du står för nära" apropå att jag var så upprörd när jag berättade för henne om incidenten på tunnelbanan häromdagen. Haha, Du står för nära. Det är ju bara så jag.

Inga kommentarer: