17 januari 2009

Snygg i håret.

Har precis varit och klippt mig på Björn Axén, blev riktigt bra! Eller jag tog inte så mycket, ville behålla det långt men ändå ta allt som var slitet, så skönt. Min frisör är lite rolig hon gör alltid jättefräscht och fint och man blir toknöjd. Tills hon ska styla det efteråt. Så nu sitter jag här med jätteplatt hår med liksom lite "sväng" nere och massa produkter i. Jag tvättade det igår, hon tvättade det nu så jag ville egentligen inte tvätta det igen. Inte så vanligt problem i Mellanafrika.

När jag var klar tog jag en vända på NK. Först NK details och prata med Sara lite, sen NK Boutique och prata lite med Karro. Fick världens finaste försenade julklapp. Ett armband från Marc Jacobs med guldrosetter och silverkulor, såå Elsigt! Blev verkligen superglad. Sen gick jag slutligen upp till Ralph Lauren där jag hängde med Tove ett tag. Det var mysigt för det var så länge sen jag såg henne. Jag avslutade min lilla runda med att gå till Coffe Cup på centralen där Ylva jobbade och hänga lite där. Hon hade en supertrevlig arbetskamrat så det var mys.

Nu är det plugg, plugg, plugg innan en hetsig kväll börjar.

Inga kommentarer: