19 januari 2009

Måndag igen.

Nu för tiden känns det iof typ bara som att man känner måndagar och fredgar nästan. Jobbigt att det är måndag men veckan går ändå fort och sen blir man glad att det är helg men det går över ännu fortare... Det är altså måndag idag och jag har en sjukt hetsig vecka framför mig. Helgen har varit fin. Firade Filip som fyllde 25 i lördags och sen bar det av till Anns och Philips avskedsfest. Jag övergav de andra för att möta upp Madde, Niclas och Jemina på Kelly's dit även Felix och Staffan kom. Efter det åkte vi till Odenplan där Mirre jobbade på något kareoke-ställe. Kvällen fortlöpte med kebab (jag var ganska upprörd) och senare skjuts hem med tebjuding i Casa Blomqvist. Jag kom i säng vid halv sju så var lite sådär lagom trött igår när jag hade konfirmander efterföljande föräldramöte mellan 13.00-18.30. Sånt som händer.

Idag är jag iaf lite piggare och ska nu iväg på körlektion.

Inga kommentarer: