7 januari 2009

Utflykt.

Idag har jag varit med Tash och Madnes på bio i Kista centrum. Varför vi skulle åka till Kista vet jag inte, det var iaf hur mycket folk som hellst och helt hysteriskt och jag fick en väldig bacill-skräck och kunde inte gå riktigt lika fort som de andra så de lämnade mig nästan där till mitt öde. Filmen vi skulle se var slutsåld och de andra två gaddade ihop sig mot mig i väljandet av film vilket slutade med att vi såg "Allt flyter" som var skitdålig. Mina våtservetter var slut, Eva Ulf och Karin J dök upp, jag var extremt godissugen och allt var emot mig helt enkelt.

Well, well. Så farligt var det inte, jag hittade nämligen världens snyggaste BH! När jag åker upp för rulltrappan ser jag på våningn som jag åker ifrån en BH som ser sjukt snygg ut och som det står 50% och jag ser även att det bara finns tre kvar. Jag rusar ner och tänker "Om den finns kvar i min storlek är det meningen att jag ska ha den!" Tittar på första som är 70A, tittar på nästa som är 70A och tittar på den sista som är MIN STORLEK!!! Fantastiskt. Jag får sluta konsumera nästa månad. Undrar om jag ska komponera ihop några nyårlöften eller om jag ska ge upp det redan nu.

Nu är jag iaf hemma igen, mamma hade gäster och jag blev av någon anledning jättespeedad när jag kom hem. Går upp på mitt rum och hittar katten på min säng i exakt samma ställning som jag lämnade henne imorse, hon har alltså inte flyttat på hela dagen. Sicken en.

Inga kommentarer: