13 januari 2009

Tralalala.

Sitter här och försöker plugga vilket går sådär. Jag borde verkligen komma igång att plugga teori ordentligt med tanke på att jag ska skriva den nästa vecka. Damn it. Jag har så otroligt mycket annat att plugga och det blir inte bättre av alla läkarbesök o dyl.

Idag har jag namnsdag, det är nämligen Knut! Det brukar vara några som kommer ihåg men hittills INGEN...

Jag är rätt seg, kanske ska sova en liten stund. Ska hem till Felix sen med Johan, Staffan och Emilia. Vi ska äta, kolla på Magnus Betnér och jag ska få massage!

Igår var jag och fikade med Natasha. Hon är lite knäpp den där NB. Vi tillbringade 40 roliga minuter i mörby c, bildserie finns i Natashas blogg www.tash.blogg.se! Var även hemma hos Ylva en stund igår, mysigt att se henne nu när hon varit sjuk så länge. det var väl ungefär it.

Inga kommentarer: