2 januari 2009

Typ missat bussen.

När jag kom till bussen trodde jag att jag hade missat den, men som tur är det den bussen som gör en liten sightseeing-tur i Danderyd innan den kommer till centrum så om man är snabb hinner man springa över Balders skolgård till en annan hållplats och hinna. Jag springer så klart så fort jag förmår (svinkallt så jag kan knappt andas), när jag kommer fram står det folk på hållplatsen så faran är över, jag har inte missat bussen. Dock är bussen försenad så jag får stå där och vänta i fem minuter innan den kommer och efter min lilla språng-,arch var jag rejält varm så jag frös ännu mer och kom också på att jag hade kunnat vänta snällt vid min hållplats. Suck alltså.

Imorrn ska jag följa med Ylva till Stava och hjälpa henne att hoppa, hade hellre åkt till Djursholm och pussat på Othi, saknar henne massor.

Inga kommentarer: