1 januari 2009

Ännu en gång.

Har jag gjort så jag mår sådär riktigt jävla skitdåligt. Fy fan. Jag har varit människa nu i typ en timme. Har mått illa och haft sprängande huvudvärk HELA dagen. Och alla skrattar åt mig och säger att jag är skör. Skör är bara förnamnet. Det blir inte bättre av att det här är ngn sorts vandrarhem. I natt har jag, Edith, Kristofer, Ebba, Martin, Magnus och Markus sovit här. Ganska fullt med andra ord. Vi har dock haft riktigt trevligt. Middag igår med snapsvisor (fråga mig inte varför) osv. Sen bar det av till Maria med hela gänget där vi hade jättekul, jag hade nog lite för roligt tidigare på kvällen för jag var lite smått onåbar resten av kvällen. Egentligen är det tråkigt när det blir så. Jag hade ju sett fram emot att träffa alla men sen när jag kom dit sprang mest runt och var flummig. Jaja, sånt som händer.

Idag har vi kollat på två långfilmer hittills, eller jag har mest sovit och de andra har slagit på mig om jag har snarkat för högt. Skönt har det varit. Well, well nu har jag ätit sallad för tredje gången på två dagar (samma sallad) och nu börjarfilmen 28 dagar alldeles strax hemma i Casa Blomqvist.

Inga kommentarer: