27 januari 2008

Telefonkö.

Nu har jag suttit i telefonkö angående Marias tröja i seriöst två timmar men varje gång jag tänker lägga på känns ju det onödigt när jag redan suttit så länge. Ni kanske tycker att det är konstigt att jag sitter i telefonkö, nu men de säger att man ska vända sig till dem under deras ordinarie öppettider vilka är 22-03. Suuck.

Inte så mycket bloggande denna veckan, har helt enkelt inte hunnit, plus att jag är invalid för tillfället. Ramlade i onsdags på mitt stackars finger så det gick ur led och fick en spricka, vilket SUGER! Desutom sprider Jon falska rykten om händelseförloppet, det är just schysst. Jag trodde att jag var ensam och övergiven och fick typ panik, men sen visade det sig att han sett alltihopa men skrattat så mycket så han inte hade kunnat hjälpa mig. Tack för den! Fingret stod liksom åt fel håll, ville kräkas bara av synen. I övrigt var onsdagen galet rolig. Middag hos mig först med Maria och Carro, sen mötte vi upp grabbarna i stan, tappade dock halva gänget på väg ut. Jag hade sagt hela kvällen att vi kunde gå vart som hellst utom Laroy, vart hamnar vi? På Laroy såklart. Men det var skoj faktiskt.

Skulle ju tävla Othilia imorogn men nu får jag inte rida på tre veckor. Gabban mådde dock inte så bra idag så jobbade ist för henne på em, lite småjobbigt men det gick bra! Andra saker som är en utmaning när man är invalid: Skriva, äta med bestick, skicka sms. Skriva på datorn osv.

Inga kommentarer: