18 januari 2008

Confused.

Den här dagen är helt klart förvirrad. Eftersom jag missade min och Carros lunch-date så skulle jag gottgöra henne och käka med henne idag. Min plan vara att åka till stallet svintidigt, fixa hästarna, luncha, gå till doktorn, träffa Sarah och co! Meen då Carro inte svarade trodde jag att det inte blev ngn lunch-date, bra tänkte jag då kan jag sova lite längre, plugga på förmiddagen, hinna med stall och doktor och träffa Sarah sen. Meen jag tror att jag fick ett sms av Carro där det stod att vi skulle äta men då jag har en förmåga att radera sms i sömnen så vet jag inte om jag drömt detta eller inte och självklart svarar hon inte. Sen ringde Linus och väckte mig, han tyckte att jag skulle gå upp och göra rätt för mig men vi pratade i en timme så så mkt plugg blev det inte. Iaf så tror jag att jag ska äta lunch med Carro och nu när jag sagt att jag ska det så får det bli så,även om planeringen blev lite kaos. Detta resulterar i att jag måste fixa stallet efter doktorn och inte hinner träffa Sarah på eftermiddagen. Meen henne träffar jag ikväll så det är ingen fara. Nu återstår bara problemet att det känns onödigt att åka ut till täby om jag nu inte ska äta med Carro. Hjäälp vilka i-landsproblem jag har...

Inga kommentarer: