21 januari 2008

Stallet hela dagen lång.

Jag har varit i stallet hela dagen idag. Kom vid 10 för att fixa lite med Lisa men dagen blev bara längre och längre. Började med att smörja lite som blev mycket. Kollade lite på lektionen mellan tolv och ett. Min älskling gick och så ville jag se Natasha och Madde rida på sina bäbis-hästar. Sällskapade Natasha när hon ryckte manar var sjukt trött så orkade knappt skratta men ni som kan någonting om hästar kan ju föreställa er när NB ska rycka lite av Harrys man uppe vid öronen men halsen bara viker sig och till slut står han med huvudet typ vänt och Natasha bara sliter och Harry håller på att ramla men ser bara lite lätt bekymrad ut men suckar typ. Natasha fortsätter dra. Det var nog ett be there-moment men det var roligt iaf. Sen lärde Madde mig att raka hästar, fick riktigt in snitsen där, ska bara träna lite till. Othilia såg typ som en travare i manen så hennes man rök också. Sen kom Carro H och då var jag ju tvungen att fika lite med henne och sen smorde jag lite till och vips var klockan kvart över 6. Jesus Kristus liksom.

När jag pluggar på distans ska ju de flesta uppgifter vara inne på söndagar och då blir det som att måndag är min lediga dag... Mysigt var det iaf.

Inga kommentarer: