7 januari 2008

Idag.

Ahh, idag blev jag helt tokig när jag var i stan. Hade en massa saker på min att göra-lista i staden. Massa småsaker som jag samlat på mig för att jag inte orkat åka in. Jag har inte gått in mina nya skor och gick runt där i min enormt varma jacka och började bli ganska kinkig, och extremt sötsugen så jag gick ner till hemköp på åhlens city för att köpa vatten och lite godis. Kommer ner dit och det går inte att hitta lösgodiset. AHH. Den som har gjort planlösningen på den affären måste vara värdelös. Fattar han inte att man inte kan ha lösgodiset så där gömt? Det ska ju vara typ vid kassan eller på vägen förbi så att alla ser det och blir sugna. Han/hon sov nog på den lektionen. Till slut hittade jag det iaf men då gick det i stället inte att hitta vanligt vatten utan kolsyra som jag visserligen lovat mig själv att inte köpa då detta är sådan extrem miljöförstöring men nöden har ingen lag och jag är alltid noga med att panta. Till slut tog jag en iste och gick tjurigt därifrån, styrde stegen mot espresso house där jag var duktig och pluggade lite och fick även en pratstund med Jossie! Myspys.

Inga kommentarer: