31 januari 2008

No brush...

Vi åkte till hästgallerian av en anledning och det var min borste, tror ni den fanns? Neej just det. Vi åkte iof med Mahry och hon köpte lite prylar och Natasha köpte massa onödiga prylar som hon inte behövde så klart. Och så presenten. Min och Maddes födelsedagspresent till Natasha, ett par stigbyglar med strass. Det sitter långt inne att erkänna att jag faktiskt tycker att de är rätt fina.. De fanns där så hon fick dem och blev så glad så glad. Jag skulle få inviga dem men kom på att jag nog inte ska rida på crazy-ponnyn med min knas-hand.. Nästa månad har iaf Natasha lovat att hon inte ska köpa en enda häst-pryl. Hon ska ut på stan med mig och en till personal-shopper och bara köpa kläder till sig själv.

Imorrn är det fredag och sing star! Wiie!

Inga kommentarer: