22 januari 2008

Crazy.

Alla bara tjatar om bildern afrån i lördags! Och nu är de uppe! Varsågod! Klockan är ju bara kvart över två och eftersom min dator är knäpp så har jag hållt på i typ två timmar. Var iaf gaalet kul i lördags. Firade Alice som fyllde 20. Först förfets hemma hos Douglas och sen drog vi till cafeét. Förstod inte riktigt hur jag hamnade där eftersom jag skulle träffa Sarah o co på Debaser men när jag var vid mina sinnens fulla bruk igen hade jag galet roligt! Mötte Ebba på dansgolvet och allt var allmänt flum.

Det blev dock lite jobbigt på kvällen när jag skulle ta mig hem. Kmr till mörby vid fyra, inser att jag börjar jobba om tre timmar. Bestämmer mig för att sova i stallet. Maria säger att det går fortare om jag åker med henne till Danderydsberg. Det gjorde det inte. Från mörby tar det 20 minuter att gå från Mörby detta tog nästan en timme, iof ville jag sätta mig och vila vid varje träd men turligt nog hade jag min lilla Sarah på luren som hindrade mig. Deckade i u:sek-rummet vid fem och resten av dagen fortflöt i en dimma. Jag var så otroligt trött, ville typ försvinna, kanske därför också den flummigaste fika-rasten ever. Jag var så övertrött så allt var roligt och de mest flummiga samtalsämnena kom upp. Det gick fint att jobba iaf och efteråt hade vi en lite after work. Haha. Jag hade glömt en alko-läsk i Natashas skåp som vi kalasade på vid kvart över fem. Så övertrött och bakis som jag var blev jag nästan orolig att jag skulle bli full. Haha, inte riktigt men nästan.

Inga kommentarer: