27 januari 2008

Halloumi.

Jag hade en period när allt jag åt var halloumi med avocado och ibland makaroner med falukorv, frukost, lunch, middag, mellis. Jag har typ fallit dit igen, men den här gången har jag bytt makaronerna mot flingor med mjölk. Föga hälsosam kosthållning. Speciellt som jag äter tacos så fort jag är ute på stan. Hmm. Även om det inte är så onyttigt med halloumi kanske man ska variera sin kost lite, men det är ju så gott och så lätt. Mmm.

I eftermiddags när jag kom hem från stallet så gjorde jag min klassiksa "fem-minutare", som aldrig blir fem minuter utan idag blev tre timmar så nu kan jag självklart inte sova. Ska upp till stallet om typ 6 timmar och imorse var jag helt trött, suck. Var i stallet från 10 till 6 fast jag egentligen bara skulle fixa ut och insläpp. Det blev som vanligt lite mer.

Inga kommentarer: