11 mars 2007

Rastlöshet...

Jag blir sjukt trött på mig själv. Jag bestämmer mig för att för första gången på seriöst typ flera år ha en riktigt lugn helg. Fredagen var riktigt mysig. Karro, Maria och Hugo var här. Hugo var helt klart godkänd, trevlig prick det där;) Vi lagade supergod mat och hyrde film. Hugo och Maria sov här. På lördag dag pluggade jag lite, träffade Ebba en snabbis, var med Edith. Barbro och Morfar var här på fika, jag var duktig och hörde av mig till folk som jag borde höra av mig till oftare och som jag bryr mig om men aldrig riktigt har tid att höra av mig till. På kvällen kollade jag på melodifestivalen med Natasha, David och mamma. Idag har jag försökt plugga men det har gått sådär och ikväll ska jag gå på bio med Emelie och Kenny.

Jag är dock sjukt rastlös. Känner mig sjukt ostimulerad och det bara kryper i mig. Vad är det för fel på mig? Det är som att jag måste ha ngt att göra hela tiden eller liksom bara för att jag inte hade så mycket planerat känns det som att jag inte gjort något. Helgen har helt enkelt känts seg bara för att jag varit hemma så mycket. Förut var jag t.ex. i stallet från typ 7 på morgonen till 7 på kvällen. Ja, jag saknar det ibland, eller iaf vissa saker. Men det här kanske är bra för mig.

Inga kommentarer: