20 mars 2007

Läkare och plugg...

Jag ska snart till läkaren och få lite slangar nerkörda i magen genom halsen. Mmm. Måste ta några tabletter innan så jag åkte till apoteket hemma för att köpa dem och sen hem, då upptäcker jag att jag inte har min filosofi-bok med mig och här sitter jag hemma och har absolut ingenting att göra och filosofiprov imorrn och kommer få lugnande medel hos läkaren så kommer inte orka plugga sen. BINGO! Därav det tidigare inlägget.

Just nu:
*Våran "inneboende" David har flyttat ut, det är faktiskt lite tomt här. Ingen vacker skånska eller så. Han var en trevlig om än lite tyst prick.
*Jag lyssnar på schalgerskivan eftersom det var den bästa jag hittade i mammas skivsamling. Jag valde mellan Rickard Wolf och Melodifestivalen 2007. Jag hejade på Måns.
*Det är 66 dagar kvar tills jag tar studenten.
*Eftersom jag avskyr att bli kladdig om händerna äter jag apelsin med kniv och gaffel just nu. Apelsin med kanel, riktigt gott.
*Det borde finnas en speciell vagn på pebdeln och t-banan för sjuka människor. Så man slipper alla som sitter och harklar och snorar sig, nyser och hostar.

Inga kommentarer: