10 mars 2007

Jag är ledsen...

Eller nej det är jag förresten inte, jag är sjukt förbannad. Anledningen till att jag inte uppdaterat min blogg är iof framförallt för att jag varit bortrest en vecka men nu har min dator KRASCHAT!!! Jag blir så uppgiven, jag är typ den som är räddast om mina saker av alla och vems dator går sönder? Min såklart. Mitt när det är projektinlämning nästa vecka och sinnesjukt mycket annat att göra.
Magknip och panik.
Moderkortet är trasigt och det kostar 6000 att laga. DET SUGER!!! Iof går det att rädda hårddisken vilket är sjukt skönt. Musse på Megabyte systems is my man! Vilken kille alltså. Nu måste jag bara ha en ny dator, eller det känns lika bra eftersom det är så dyrt att laga.

Tur att jag har galet snälla förädrar som fösöker lugna ner mig. Pappa är världens bästa som sitter på andra sidan jorden och ringer HP och mailar och fixar. Mammas chef är underbar, han har engagerat sig sjukt mycket eftersom jag inte kan någonting om datorer. Nästa vecka kommer min nya dator och då lovar jag att jag ska bli duktig på att blogga igen.

Inga kommentarer: