28 mars 2007

Min helg!

Jag hade mysigaste helgen. Stan alla dagar. Först med NB, vi fönstershoppade och mös, skulle kika i nya gallerian men jag fick panik, too much people. På lördagen skulle jag och Mahry gå på Cino4 men vi hade så mysigt i stan så vi stannade. Kollade på klänningar, studerade männiksor, pratade om livet och bara hade mys. Käkade på John Chris, haha. Kvällen tillbringande jag hemma hos Ylva, skulle kolla film men vi var trötter, kollade på discovery och bara pratade. Ylvas mammam med. Hon är mysig. På söndagen åkte jag in med Emelie, köpte en klänning och flummade runt, men jag var så kinkig så vi var tvungna att gå hem. Åt på Emelies pappas hotell och begav oss sedan mot skolan. Emelie övningskörde och jag trodde att det skulle bli en skräckfylld upplevelse, men tvärtom det var mycket angenämnt och jag sov hela vägen.

OTHILIA!!! Var jag självklart hos varje dag! Hon var såå långhårig. Såg ut som en travare med den långa manen och päls som en björn. Men det var så mys att få pyssla om henne igen. Älskade, älskade häst.

Inga kommentarer: