13 mars 2007

Blä...

Kände mig lite illa till mods igår kväll så sov hos Emelie, som förövrigt peppade mig att plugga, jätteskönt. Hon ska nu börja föra loggbok över mig då hon inte litar på att jag pluggar ordentligt. Hon är söt som bryr sig.

Tots att jag kom upp i någorlunda tid (25 min innan vi börjar) så kom jag försent, det är sjukt typiskt. Precis när jag kommer springande mot instan så kommer våran rektor gående, sjukt typiskt. Nämen hej Elsa! Hej, Rune! (springer lite fortare).

Min nya dator har kommit! Men jag måste hämta ut den på jävla Postens företagscenter i Sigtuna som ligger på Nässelvägen 18. OM MAN INTE VET VAR NÄSSELVÄGEN 18 LIGGER DÅ??? OM DET INTE FINNS NÅGOT TELEFON-NUMMERPÅ TALONGEN OCH JAG INTE HITTAR DET PÅ ENIRO??? VAD GÖR MAN DÅ??? KAN NÅGON SVARA PÅ DET?

Inga kommentarer: