13 mars 2007

Besvikelse...

Får en avi från posten där det står att jag ka hämta ut datorn. Men man måste ha legitimation. Har jag det? Svaret är nej för det är utlånat och glömt i Val d'Isère. BRA ELSA!!! Jag hade ju dessutom ingen riktigt adress. Jag ringer runt lite. 118 118 till huvudväxeln på posten till kontoret på Sigtunas post ner till den jag skulle prata med. Dit ringde jag sen 3 ggr. Nej, den du vill prata med är inte inne, jaa du kan hämta ditt paket om du har målsman med legitimation, jaa det går bra att betala med kort. Ringer husfar och är hysterisk och säger att han måste hjälpa mig. Men han är inte tillbaka förrens vid tre. Vid halvfyra väcks återigen hoppet och vi åker för att hämta paketet. Fungerar det att betala paketet? Nej det gör det inte. För jag har en FUCKING kreditspärr på mitt kort. Jag som ska sluta svära och allt. Det var så nära. Jag hade liksom datorn i handen. JAG HADE DEN I HANDEN! Jag fick känna på paketet. Men nej. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till då jag inte kunde ta ut 5000 kr heller när jag skulle försöka ta ut pengar. Jag kommer typ behöva gå och ta ut lite pengar varje dag och jag kommer inte kunna hämta min dator förrens nästa vecka. Nästa vecka liksom. Nu ligger den på posten och bara ruttnar, när det var sååå nära.

Inga kommentarer: