11 juli 2007

Maaaaaaat.

Vi har nu varit och handlat mat för att äta taco-gratäng. Under två år som jag känt Karro har hon pratat mkt om denna gratängen så det ska bli spännande att se vad det är. Innan idag hämtar hon upp mig vid Ikea så att jag ska slippa ta bussen, vi tar sällskap hem till henne där jag lägger mig på soffan med alldeles för tighta byxor så jag knäpper upp dom (låter kanske märkligt), tar en tidning, marie-kexen och kollar på när Karro städar. Hihi. Sen tröttnar jag på mina byxor och jobbiga underkläder så jag lånar ett par byxor ist. Det var inna vi handlade. Det visar sig senare att vi köpt för lite gräddfil, så jag får fixa den biffen och vara den som ställer upp i förhållandet. Så kan det gå. Nej, nu ska jag nog hjälpa till lite. Camilla, Helene och Ann har också kommit men jag sitter mest vid datorn. Sånt som händer... Ciao.

Inga kommentarer: