7 juli 2007

Nattmänniska?

Jaha. Här sitter man och har verkligen vänt på dygnet... I den sanna bemärkelsen. Jag går och lägger mig vid fem och går upp vid fyra varje dag. Det här är inte bra. Inte ett dugg. Kommer jag någonsin kunna återgå till verkligheten? Jag mår så bra just nu. Jag gör typ ingenting. Sover på dagarna är med vänner på kvällar/nätter. Är i stallet en del och försöker träna lite ibland. När jag festar för mycket/för hårt blir jag ofta sjuk, jag var sjuk från studenten fram tills nu. Jag menar:

För lite sömn/För mycket alkohol
För lite matvanor/För mycket rännande
För lite sminkborttagning/För mycket onyttig mat

Jag och min vän Linus kom på att det nog har varit för mycket av det mindre bra och för lite av det bra men sen kom jag på att det nog faktiskt är tvärtom. På något sätt iaf. Någon som förstod? Kontentan är iaf att nu är jag äntligen ordentligt frisk och vill försöka vara det. Men man tar ju faktikst bara studenten en enda gång.

Inga kommentarer: