12 juli 2007

GAAAAH!!!

Det är fan helt jävla otroligt. Här sitter man och skriver om att man missar bussen från Karro. Vad händer? jo, jag kommer till bussen och kliver på den beskedligt och bra. Tänker att jag ska byta vid tekniska för att ta t-banan därifrån. eftersom jag tänker tekniska registrerar jag inte Östra station och missar det sörens stoppet? TROR NI JAG BLEV GALEN NÄR JAG HÖR "Slutstaion, avstigning för samtliga trafikanter"? JAAAAAAAAAA, EN ANING!!!! Jag som hade planerat att hinna med nattbussen som bara går en gång i timmen och slippa väcka edith. Jag hade planerat att komma hem i någorlunda tid. JAG HADE VERKLIGEN PLANERAT OCH FÖRSÖKT GÖRA NÅGOT I TID. Jag fattar inte riktigt hur jag ska ta mig hem, får rådet av den snälla chaufören att gå till karlaplan för där går ju röda linjen, JA MEN ÅT FEL HÅLL. Får vänta tio minuter på att åka en station till Östermalmstorg och ta t-banan därifrån. Åker förbi tekniska högskolan där jag redan åkt förbi en gång typ en timme tidigare. Om någon hade fällt en enda oskön kommentar jag lovar, jag hade slagit den. Inte så hårt såklart.

För övrigt är det underbart med fjortisar. Pratar skithögt om hur fulla de var igår och står med ciggen i munnen liksom innan de ens ska kliva på t-banan. Har ni sådana sjuka abstinensbesvär att ni behöver ha den i munnen på stationen, under resan och sen på vägen upp? I sådana fall SÖK HJÄÄÄLP! Men å andra sidan orka bry sig.

Inga kommentarer: