6 juli 2007

7-eleven is heaven!

Produktiv dag faktiskt. Kollade på Firefox när han sprang. Typ kom dit, kollade åkte hem. 10 min. Men man kan ju låtsas att man kan saker om galopp. Eller så. Sen bar det av till gymmet, galet jobbigt men jag ska verkligen satsa på detta nu.

Visst är det vuxenpoäng om man hellre vill ha mat än godis? Jag tror det iaf. Träffade Ellen, Linda och Viktor. Myspys att bara strosa omkring i sthlm, kolla på fotoutställningarna och bara mysa. Åt glass i kungsträdgården och sen satt vi vid strandvägen och tittade över vattnet. Tills någon gjorde ngt mycket oväntat som störde friden. Det var någon som skulle hoppa. Hon skulle hoppa ner i det extremt äckliga vattnet vid djurgårdsbron typ. Jag kunde knappt titta. Vattnet är så sjukt äckligt där så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ville gå fram till henne och säga att hon måste duscha ordentligt, för annars kommer hon säkert bli sjuk. Jag säger ju att det är farligt att vistas runt folk. Jag menar hur äckligt är inte vattnet där? Sen badar hon inte EN utan TVÅ ggr där för att sedan typ gå och åka tunnelbana. Jag vet ju inte vet som har suttit där innan när jag är ute och åker. Vuxenpoäng var det. Det var det här med den röda tråden, hmm. Vi gick till 7-eleven för vi var sugna på glass och kom på att 7-eleven är typ bäst. De har allt. focaccia, calzone, varm baguette, kaffe. Allt jämt och fräscht. På morgonen, förmiddagen, eftermiddagen, kvällen, natten, fyllan, nykter, trött, glad, pigg, ledsen, glassugen, kaffesugen, godissugen, tidningssugen. 7-eleven fixar biffen!

Inga kommentarer: