11 juli 2007

Missade bussen...

Jaha här sitter man och har självklart missat bussen... Här sitter man och segar och sen bara vips. Sånt som händer. De senaste dagarna har jag typ inte stressat till någonting. I princip. Joo, jag stressade som tusan häromdagen när jag skulle hinna åka till betet och pussa på vackraste och sen in till till stan och träffa Linda men jag lyckades ändå komma 2 h försent. Jag tror att det är något fel på mig. Ett stort jävla fel. Jag kan inte komma i tid till någonting. Hur mkt jag än planerar så jag kan jag bara inte komma i tid. Om jag är välplanerad och typ är i tid så händer det alltid ngt på vägen. Suck alltså. Det ironiska är att idag när jag skulle åka till ikea med sra och Fredrik så missade jag också bussen. Jag hade 10 min att gå från Östermalmstorg till kungsträdgården, iof gav Sara mig världens sämsta väg-beskrivning, men ngn buss hann jag ju inte med. Fick vänta en timme på nästa. De borde ju förstå att de inte bara kan lämna i stan sådär, shoppade ju upp typ 500 kr bara sådär och blev kär i en bög på köpet. Suck alltså. Ikea var i övrigt mysigt, vi skulle egentligen ha picknick men de ville kolla på en soffa så det fick bli kvalitets-tid på ikea istället med nöjen såsom att vrida upp alla ägg-klockor på samma och sen gå på lite sådär lagom avstånd och betrakta när alla ringer. Jag och Fredrik kände oss galet busiga. Dock var det inte så bra effekt som vi hoppats.. Well, well. Nu ska jag vara lite social. Ha det.

Inga kommentarer: