12 oktober 2007

Tis-ons.

Nya onsdags-traditionen är att kolla Top Model med Jossie, myspys. Längtar redan till nästan onsdag. Blev dock lite senare än väntat och jag som skulle utnyttja min sovmorgon till max genom att verkligen gå och lägga mig i tid. Vuxen som jag är så tänkte jag att sovmorgonen inte spelar så stor roll om man går och lägger sig för sent. För jag behövde verkligen sova. Jag har liksom fantiserat i typ två veckor om min min efterlängtade sovmorgon som äntligen skulle uppenbara sig. Skönt, skönt. Dock vaknae jag halv åtta av att jag mådde illa och sen halv tio av sms, somnade om för djupt och försov mig såklart. Vad annars?

Fikade med Ellen och Linda i tisdgas. Såå mysigt. Måste verkligen göra det oftare. Såg min gmala lärare från Danderyd utanför så jag var bara tvungen att springa ikapp honom. Bengan liksom. Måste sett lite märkligt ut när jag störtar ut från cafeét och springer St:Eriksgatan fram och skriker "Beengt, vänta!" Jaja, sånt som händer. Efter det var det mys med Emelie och Karro och sen Galways med Sara, Fredrik, Lotta och gänget, än en gång svor jag över Sthlms fucking lokaltrafik. Missade t-banan tur att Lotta var med och väntade med mig. Sen gick jag hem från Mörby, fick helt dåligt samvete som jag mådde och skulle upp till stallet om ett par timmar. Men det gick bra. Fick rida älskade Othilia och jag blir så varm. Så mycket kärlek. Hon är verkligen en gose. Min tussilago. Onsdagen på jobbet var seg och sen hade vi middag på kvällen, mormor och morfar (som är super-senil) och min morbror som har haft hjärnblödning och minns ungefär fem minuter tillbaka plus mina föräldrar liksom. Det gäller att vara på hugget. Kontenatn: Jag var väl värd sovmorgon i morse.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa the three of us borde fika oftare!