5 oktober 2007

Neggo.

Jag har så mycket negativ energi just nu, mycket förstår jag var den kommer från men jag tänker att jag ska kunna överväga den negativa energin med positiv energi. Typ att jag igår fick rida på min älskling Othilia, det gick iof dåligt vilket gör mig lite ledsen. Jag vill ju så himla gärna att det ska gå bra, mest bara för att jag tycker så otroligt mycket om henne. Därför känns det lite tungt att det inte blir bra. Det gick iaf bättre igår än förra veckan och jag älskar henne mest även om hon är så svår. Idag var jag även och fikade med min party-polare Carro Burrie, haha hon är heelt tokig. Så många galna minnen. Det var riktigt mys, dessvärre drar hon till Rom på lördag vilket också är sjukt tråkigt. På kvällen helt från ingenstans ringde Tishana mig bara sådär vilket gjorde mig så glad. Så mysigt att höra hennes röst och höra att hon trivs och allt. En annan bra/dålig sak var att när jag missade bussen imorse (fitt-buss) så sprang jag över Balders till den andra hållplatsen där folk stod och väntade, skönt då visste jag att jag ej missat den. Sen när bussen kommer brukar den ju stanna och så blir det naturligt vem som kliver på först men bussade stannade mittemellan mig och en dam som jag tänkte släppa före eftersom hon var äldre och dom brukar alltid bara moffa sig fram, men hon bara log och släppte fram mig. Låter töntigt men jag tyckte det var fint. Fortfarande är det aldeles för mycket negativ energi i mitt liv och jag blir tokig nästan ledsen på mig när jag tror att jag kan shoppa bort den. Köpte en klänning förra veckan plus lite underkläder och stuff. För tillfället äger eller ägde jag ganska exakt 1000 kronor och vad gör jag? Jo jag går och köpper böcker för över 200 kr och en klänning. Varför så materialistisk? Man är glad i typ en eftermiddag sen är det över. Fan. Vad tänker jag med.

Btw så avskyr jag såna där plattor som är för små för att man ska kunna gå på varje men för stora för att man ska kunna gå på varannan. Magknip om man går i springorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du fika på vardagskvällar nästa vecka? jag och ellen kan. kram.

elsa sa...

Ja det kan jag. Nästan varje dag. Vi hörs. Puss och kram