7 oktober 2007

Lidingö

Imorse när klockan ringde trodde jag att det var ett skämt, ETT SKÄMT! Speciellt som jag redan blivit väckt en gång på natten, kunde dock inte bli arg av väckningen då jag kom på att jag väckt en, två, tre, fyra personer denna helgen. Inte så bra maybe. Iaf kom jag tillsut upp och sen bar det iväg till lidingö med kommentaren:
-Hur mår du Elsa?
-Ehh, jag mår bra.
-Okej, vad bra jag tänkte att du kanske var sjuk du såg så trött ut.
TACK Gunnsan men jag kan ju berätta för henne och alla andra att det är så här jag ser ut. TACK!
För övrigt en trevlig tävlingsdag.

Efter stallet åkte jag till carro och kollade klart på filmen som vi inte hann se klart igår, jag somnade i soffan och sov där typ en timme. Gosh vad skönt det var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså... ridlärare är ju dumma! så är det bara... "elsa är ju smartare" "natasha, du är ju tjock" och så vidare...

Men jag gillar ju dig SNYGGING!