12 oktober 2007

Iaktagelser

Jag var inne på McDonalds en snabbis för att köpa en hamburgare och la märke till hur otroligt mkt det tjöt där inne. Allt pep, alla sprang och ropade hysteriskt. Det kan inte vara sunt att jobba i den miljön. Jag hade blivit knäpp för längesen.

Iaktagelse två var hur otroligt glad jag blir av härliga människor. Står och väntar på mitt kaffe när tjejen bakom mig i kön bara säger en rolig kommentar och ler mot mig. Det är de små sakerna som gör en lycklig brukar man ju säga och sånt kan verkligen förgylla min dag.

Iaktagelse tre var. SNYT ER INNAN NI GÅR PÅ TUNNELBANAN FÖR FAN! Finns det ngt äckligare än när folk sitter och snörvlar? Jag tror faktikst inte det.

Nu är jag hungrig och trött. Tror att jag ska äta en liten tomat och mozzarella macka och filosofera lite innan jag går och snackar med kudden...

Inga kommentarer: