24 augusti 2007

Torsdag-kväll.

Jag sitter hemma hos Camilla nu. Vi har suttit på hennes innergård och druckit champagne. Sjukt mysigt. Var på Mården och tog en drink innan. Sjukt mysigt, rekomenderas verkligen! Men då måste ni akta för den galna tjejen. Träffade en obehaglig tjej som kom och satte sig vid oss och började prata om sin bästa vän Louis och alla sina väskor därifrån. Hon skröt över allt möjligt knäppt om hennes egentjänade-pengar och att hon kände alla runt stureplan, när jag sa att jag red hade hon plötsligt tre egna hästar och hade tävlat massa och kom då in på att hon sprungit i Globen. Friidrott alltså, vem frågade? Sen skämtade. ALLTSÅ SKÄMTADE jag någonting om att pappa betalar. Det skulle jag aldrig ha sagt för jag trodde hon skulle slå mig. Hjääälp. Men sen letade hennes mamma efter henne (24 år gammal) så hon var tvungen att gå. Nej, nu får det lov att vara nog. God natt.

Inga kommentarer: