20 augusti 2007

Söndagen...

Just nu för en vecka sedan var Anna och Sanne här. Det var fint. Typ exakt just nu för en vecka sen var jag och Sanne på Per Gessle. Det var riktigt riktigt fint ska ni veta! Typ fem i åtta kom vi (jag hade sprungit på ponny-sm hela dagen) insläppet var halv sju. Sanne köpte biljett av en skummis utanför och sen var vi härligt ohysteriska. Gick och kollade på tröjor, köpte öl, gick runt. Tyckte lite synd om dem som var svettiga och äckliga och hade köat sedan länge. Men vi kommer ALDRIG att växa ifrån att köa och vara hysteriska. Per var ganska dålig, men jag menar ingen sommar utan Per. Vi sjöng högt och falskt och fint och låg i gräset och tittade på obefintliga stjärnor och tog ego-kort. Det var fint. Väldigt fint. Och Anna jag lovar att jag ska vara på ditt brev snarast.

1 kommentar:

Anonym sa...

elsie du är söööt! punkt :D