29 augusti 2007

Kontakannons;)

Idag var jag på Mose Backe med Ylva, Odd och Adam. Vi såg nationalteatern och det var trevligt! Har inte lyssnat på dem så mkt förut men man hörde ju vad de sjöng och det var härlig uppsluppen stämning. Jag såg desutom typ världens snyggaste kille. Ibland funderar jag på varför man inte bara går fram och säger det till den personen. Jag menar vad paff han skulle ha blivit om jag bara gick fram och sa: "Jag tycker att du är galet snygg!". Och jag förlorar ju ingenting på det. Så om du med lagom (!) långt, svart hår, ljusgrön tröja, svart halsduk och i övrigt bara var galet snygg som befann dig på Mose Backe denna kväll i augusti skulle råka läsa det här(!) så vet du vad jag tycker:)

I övrigt är jag sjukt dålig på att blogga då mitt internet är knas, hoppas jag kan bli bättre. Nu sitter jag hemma hos Karro och dricker te. Mys.

Inga kommentarer: