22 augusti 2007

Dagen i helhet.

Vaknade helt okej tidigt men kände mig allmänt opruduktiv så låg kvar och läste alldeles för länge, kändes skönt när NB ringde och tyckte vi skulle ses kvart över tre ist för kvart över två vi hann dock inte ses så länge för hon skulle akut handla mat. Nu gick jag händelserna i förväg för jag försökte faktiskt dammsuga lite innan jag åkte hemifrån men insåg att jag inte hann så jag duschade och åkte till mörby för att äta typ två slizar (skriver man så) av en äcklig pizza som jag beställde med lök men fick med champinjoner som jag liksom är allergisk mot. Suck alltså. På hemköp fanns det inga havrebollar men kaffe fick jag iaf. Sen promenerade jag till Casa Kvamme för att sedan följa med Ylva när hon skulle träna. Det var trevligt. Nu sitter jag här som den data-nörd jag är och ska snart gå och leka med Ylvas råttor. Också trevligt. Men först mackor. Glömde berätta, vi fick en shetlands-ponny också. Men bara en liten stund. Jag ska nog skaffa mig en sån någon gång. Söt, söt, söt!

Inga kommentarer: