18 mars 2008

Wiie!

Wiie! Äntligen har jag fått internet till min laptop! Fan vad nice. Äntligen slipper jag maila saker till mig själv, för att sedan springa till grannen där jag lägger det på usb för att kunna lägga in det på min dator som jag vanligtvis pluggar på eftersom på den stationära datorn är word på grekiska och det går inte att koppla in skrivaren. Sen när jag är färdig med prylarna måste jag alltså lägga det på ett usb igen för att gå upp till grannarna och skicka iväg det. Lite tröttsamt. Fick en smärre panik när jag insåg att data-kunskapen börjar nästa vecka och då liksom måååste jag ha en fungerande dator.

Desutom är mitt iTunes för gammalt för min iPod och det gick ju inte att uppdatera utan internet men nu fungerar det ändå inte. Jag ska ju för tusan åka tåg i helgen. Kom igeeen nu. Vilka i-landsproblem men well well. Nu kankse man ska fortsätta plugga duktigt. Blev dock lite stressad, hade inte planerat att åka till stallet men tydligen förväntade sig Karin att jag skulle komma. Hmm.

1 kommentar:

AmyFlame sa...

Det låter som om du är i behov av ett dator-ess! Hyra in en från Amelie Consulting, kanske? ;)