3 mars 2008

...

Jag tror att jag helt enkelt har för mycket tankar just nu. När jag sätter mig vid datorn går det inte att sålla ut några tankar samtidigt som det känns tomt. Orkar liksom inte ta tag i tankarna. Orkar iof absolut ingenting just nu. Känner mig så otroligt omotiverad just nu så det finns inte och en del grejer gör ju inte saken bättre. Jag blir bara så otroligt trött. Och besviken. Folk förväntar sig att man ska göra saker, tycka saker, förstå saker utan att likom ge möjlighet till det. Man hör av sig för lite eller för mycket, man ställer fel frågor, man hinner inte med, man är för hysterisk, man räcker inte till, man gör ditt och man gör datt. Men egentligen är man bara sig själv. Jag ska försöka skita i allt nu ett tag framöver. FÖR JAG ORKAR INTE! (Inte i allt, men i det mesta).

Fan, borde inte blogga när jag är på dåligt humör. Jag avskyr när jag har tankar i huvudet som inte alls blir nedskrivna som jag vill ha dem och kontentan av det här inlägget är egentligen att jag hoppas på att bli bättre på att blogga framöver.

Inga kommentarer: