21 mars 2008

Jag är slut som artist...

De senaste dagarna har varit så sjukt hetsiga så det finns inte. Onsdagen började med försovning men när jag kommer till stallet möts jag av Karin som meddelar att jag ska hoppa Othilia! Sjukt roligt. Älskade, älskade häst! När vi hade fikat lite fetr var jag tvungen att ta mig ut till sigtuna. Lite lagom segt men var verkligen tvunegn att hämta en bok där, på hemvägen hoppade jag av i Väsby och fikade med min fina fina ältar-vän! Nella! Att hon orkar lyssna, jag orkar ju knappt lyssna på mig själv..

På kvällen åt jag på Japanska köket med Jon, Douglas och Viktor! Sjukt mysigt. Lite för roligt kanske. Mådde ju inte föör bra igår efter att ha druckit vin med mamma innan, sen öl, vin och irish coffe till middagen, sen vin hemma hos Douglas för att sedan gå vidare till treat och sedan Laroy men jag jobbar ju inte så så jag åkte till söder och Babasonic istället.

Jag var inte så jävla vass igår alltså. Va i stallet runt halv elva, hoppade halv tolv och skrittade ut med Leo, NB och Carre sen. Jag var dock sjukt disträ och förvirrad och gick mest runt och klagade på mitt tillstånd. Sen skulle jag till kyrkan.

Idag var jag i stallet från 07.00 till 20.30. Jobbat, tävlat, ridit och tagit hand om varenda häst i hela stallet känns det som. Imorrn börjar jag jobba sju och har kommit på att jag måste ha mina skåne-grejer med mig till stallet för jag hinner inte åka hem emellan. Ska alltså åka kommunalt till stallet kvart över sex imorrn med en veckas packning och dator. Känns ju jätteroligt. Sen bär det iaf av till skåne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch vi är båda två bra på att älta :)