23 september 2007

Inget liv...

Jag tillbringade alltså 28 timmar av helgen i stallet. Rätt så skönt att Elit-dressyren är över för detta året. Dock inga fler Fälttävlansdagar heller, det har varit roligt. Knäpp häst, musikgissning och sömn i bilen, allmän hets och en massa uttalanden. Falska och sanna. Någon sa att jag var ful, samma person sa att Natasha var tjock, en annan sa att jag var en dålig hästskötare och någon anklagade mig för att ha sagt att Natasha var ful. Förvirringen var total.

Resumé av veckan:
  • Skaffat jobb
  • Börjat på engelskakursen
  • Börjat rida på Djursholm igen
  • Varit på två mässor om utlandsstudier

Mmm, ganska bar uppjobbat från att göra absolut ingenting.

Nu ska jag duscha, äta och kolla på OC! Sen ska det bli så skönt att komma i säng i någorlunda tid.

2 kommentarer:

AmyFlame sa...

Den tid du var på eliten i helgen var du en FANTASTISK assistent! TACKTACKTACK för att du hjälpte mig med så mkt! Kram!

Anonym sa...

Älskar dig fast du är ful, tjock och endålig hästskötare. Älskar dig även om du fuskar i gissa låten tävlingen... Love you