7 februari 2008

När solen går i moln...

Var teater i kyrkan idag. När solen går i moln hette den. Den handlade om värderingar och omvärderingar. Riktigt riktigt bra faktiskt. Mys att Natasha följde med.

På pratet i slutet ville de ha upp någon frivillig. Ingen går upp. De frågar igen. Ingen går upp. Då drar de till med "Om någon skulle kunna vara snäll att hjälpa oss", ingen går upp. Till slut var jag ju tvungen att ställa upp för laget och gå upp dit. Mitt hjärta gick i 190. Minst. Även om jag gillar uppmärksamhet gillar jag inte när alla tittar på mig sådär. Men jag överlevde.

1 kommentar:

AmyFlame sa...

Det där med att ta upp en frivillig på scen, få någon att svara utan påtryckning etcetc, är typ helt omöjigt. Jag undrar ibland varför man inte helt övergivit idén om att det skulle gå.. Men kudos till dig för att du räddade showen!