3 februari 2008

Helgen.

Min helg har varit fin. I fredags hade vi singstar-kväll hos Camilla! Jag var bäst som vanligt! Vad trodde ni? Jag har ju gjort slute med McDonalds men vi hamnade där iaf. Suck. Lördagen tillbringade jag mesta tiden i stallet. Först stallet på morgonen, sen iväg på myslunch och sen tillbaka till stallet för att rida Lisa ute i pissvädret. Vi var helt dyngsura när vi komm tillbaka.

Igår kväll hade min kusin presentation av sitt projektarbete på Camarillo. Live-show med band och dans som var hur bra som hellst och nästan det mysigaste av allt var att Jossie var med! Och Gaby så klart! Så otroligt mysigt att hänga med dem. Och hon var så duktig, min lilla kusse. Efter det gick jag till cafeét för att möta upp lite annat löst folk. Typ Sara som har fyllt år och vem kliver ut ur taxin om inte super-Mario och Bea! Så kul att se dem. På cafeét träffade vi Henrik/Måns, galet kul att träffa honom ute. Storebrorsan liksom.

Dagen idag har mest varit seg. Sov för länge, sen har jag typ städat lite, tvättat, bytt sängkläder, pluggat lite. Det är typ vad jag har åstadkommit.

Inga kommentarer: