5 februari 2008

Fuck, fuck, fuck!

Gick till doktorn idag igen för min förbannade hosta, är så trött på den. Tror dock inte att jag haft den sen i februari som vissa påstår men ungefär samma männsikor sprider ju också falska rykten om McDonalds-incidenten. Iaf har jag haft hosta till och från i väldans många månader och den blir aldrig bra, bronkit har jag fått som diagnos och de säger att det ska gå över men det gör det inte. Var där idag igen för nu äter jag ingen medicin mot den utan bara väntar. Självklart har jag fått något skit på lungorna så nu har jag fått pencillin (igen), luftrörsvidgande inhalator, slemmlösande hostmedicin och tid på lungröntgen. Känns sjukt stabilt det här. JAG ORKAR INTE VARA SJUK JÄMT, ALLTID, HELA TIDEN!!!

Idag tvingade Madde mig att hjälpa henne i stallet, vi skulle tävla vem som var snabbast och tävlade även om vem som hade mest handikapp. Nej, Natasha tjock räknas inte som handikapp. Även om det hade gjort det hade du inte haft något handikapp. Madde skyllde på att hon varit sjuk. Jag vann ligan ganska stort. Bronkit, luftrörsinfektion, spricka i fingret och blå tå. De andra spelar liksom i annan divison. Till och med Bossi sa att jag var den enda med ett riktigt handikapp. HA! Där fick ni. Snabbast var jag dessutom. Typ iaf.

Inga kommentarer: